niedziela, 3 maja 2015

Na Malediwy nie zapomnij kamerki sportowej

Witam Was kochani. Czy Wy również postanowiliście spędzić majowy weekend w jakimś ciepłym zakątku świata? Ja  planowałam to już od stycznia i udało się zakupić bilet na wakację na Malediwach. Jednak kupienie biletu to dopiero początek, bo teraz należałoby się wybrać na jakieś zakupy. Podstawowe wyposażenie turysty w tym miejscu to kamera sportowa z przeznaczeniem do nurkowania. Postanowiłam przyjrzeć się dostępnym modelom na naszym rynku.
Szczególnie zainteresował mnie model SJCAM SJ4000 wifi ze względu na jakość nagrań Full HD, szeroką funkcjonalność, kąt widzenia 170 stopni oraz bogaty zestaw akcesoriów w zestawie. Posiada duże możliwości w stosunku do relatywnie niskiej ceny, dzięki czemu śmiało może konkurować z kamerami sportowymi ze znacznie wyższej półki. No i najważniejsze, że w zestawie znajdę się obudowa wodoszczelna zapewniającą ochronę przed zalaniem kamery przy maksymalnej głębokości 30 metrów. Teraz jestem już gotowa do nurkowania, bo przecież wiadomo, że  Malediwy należą do listy najlepszych miejsc nurkowych na świecie. Uważajcie tylko przy zakupie swoich kamer sportowych żeby nie trafić na podróbkę których jest niemało w sieci. Ja swoją kamerkę zakupiłam w sklepie mixcam.pl. W 100 % oryginał, do tego kamera SJCAM SJ4000 wifi była u mnie po 2 dniach od zakupu. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz